zondag 27 mei 2012

Bloemetjes

Ik houd van het bloemetjes patroon. Het kan schattig staan, stoer, leuk etc. Hieronder zie je een paar kledingstukken en accessoires van mij met een bloemetjes patroon.

Dit is iets dat ik in de zomer vaak zal dragen, maar in de winter fleurt het mijn outfit ook op. Hieronder zie je een paar outfits van lookbook met een bloemetjes patroon.

Kristina draagt hier een bloemetjes jurk op een chique manier. Haar haar opgestoken, een clutch en hoge hakken erbij en het is een geheel. De achterkant van de jurk en de make-up vind ik trouwens helemaal geweldig! 

Anna-Lena combineert haar jurkje op een schattige manier. Haar haar maakt de look ook meteen romantischer.



Van Camille heb ik twee outfits. Op de eerste foto combineert ze het op een stoere manier en op de tweede foto op een zachtere manier. Haar haar helpt er ook bij, want op de eerste foto is het stijl en op de tweede foto heeft ze een slag. De schoenen op de tweede foto vind ik wel een minpunt. Ze zijn mooi, maar het lijkt te veel op haar huidskleur. Haar benen vind ik trouwens perfect.

Zo'n grof gebreid vest staat vanaf nu op mijn wishlist.
Deze outfit vind ik echt heel mooi. De tas en de schoenen vind ik zelf niet heel geweldig, maar ze passen er wel bij. Ik vind wel dat de kleur van de tas niet heel goed matcht met de rest van de outfit. Het is een te felle bruin. De outfit is van Jane.

Wat vinden jullie van het bloemetjes patroon?


3 opmerkingen:

  1. i looove bloemetjes patronen!
    heb er zoveel jurken van 'hihi!
    elkaar volgen via GFC &bloglovin'?
    xloves.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanx voor je lieve reactie! heerlijk die bloementjes print, heb van de week ook een broek met bloemetjes gekocht! wij volgen je:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superinspiratie! Erg leuk, ik hou van bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen